Garantie
De aard van onze producten maakt dat deze onderhevig zijn aan slijtage. De mate van slijtage verschilt per persoon en heeft alles te maken met de intensiteit en duur van kauwen. Hoe meer krachten er op de bijtketting worden uitgeoefend hoe eerder deze sporen van slijtage zal gaan ondervinden.
Om deze reden geven wij geen garantie op onze producten. Jij kunt echter wel een aantal zaken van ons verwachten.
Redelijkheid en een coulante opstelling
Mocht het voorkomen dat jouw bijtketting voor jouw gevoel wel erg snel slijt, laat ons dit dan weten. Wij kijken altijd per geval wanneer het artikel is aangeschaft en of het wellicht zo is dat er inderdaad sprake is van zeer vroegtijdige slijtage.
Aangezien wij klantenservice hoog in het vaandel hebben kan het zo zijn dat wij jouw een nieuw exemplaar sturen of bijvoorbeeld een korting aanbieden voor een vervolg aankoop.
Je kunt er in ieder geval van op aan dat wij luisteren naar onze klanten en service verlenen waar we kunnen.
Informatievoorziening
Wij doen ons uiterste best om zo volledig mogelijk te zijn in de informatie voorziening op onze website. Daar hoort bij dat wij, voor elke bijtketting, aangeven voor welk type “kauwer” deze geschikt is.
Dit helpt jou om een juiste keuze te maken.
Klachten
Ondanks onze grote zorg voor de kwaliteit van onze producten en voortdurende inspanning om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn kan het natuurlijk altijd voorkomen jij niet tevreden bent. het kan zelfs zo zijn dat jij zo ontevreden bent dat je een klacht wenst te maken over onze dienstverlening of producten.
We raden je aan, als jij een klacht wilt indienen, om dit eerst bij ons te doen. Je kunt jouw klacht bij ons indienen door contact met ons op te nemen.
Wij gaan gelijk met jou in gesprek en zullen er alles aan doen om jouw probleem naar volle tevredenheid op te lossen.
Je komt er met ons toch niet uit
Dan kun jij jouw geschikt aanmelden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.
Dit ODR platform is te vinden op
Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.